У філії №11 реально навчають читачів застосовувати можливості смартфона в повсякденному житті. Це надзвичайно актуальна сфера, в якій працює бібліотека. Адже прикро мати цілий світ у кишені, та не вміти ним користуватися!
Читачка бібліотеки, активна учасниця клубу "Бібліорозмовини" пані Валентина зайшла сюди обміняти книжки та поскаржилася, що в банкоматах ПриватБанку тепер дуже дорого роздруковувати квитанції за комунальні послуги. Працівниці бібліотеки допомогли жінці: показали, як пересилати архів квитанцій собі на gmail-пошту. Так і друкувати нічого не потрібно, адже можна показати квитанції з екрана смартфона. Це легкий і простий спосіб економити кошти та берегти природу!
Пані Валентина:
"Насправді нам дуже пощастило, і ми маємо ті можливості, про які наші предки мріяли у казках та фантазіях. Діти подарували мені телефон, і я з великим задоволенням ходжу навчатися до бібліотеки. Я ніколи б не подумала, що телефон може стільки всього робити! Дякую дівчатам, які допомагають мені опановувати роботу зі смартфоном".
|