Необхідним є формування правильного ставлення до інформації. З метою визначення рівня критичного мислення містян у рекламному потоці бібіліотека-філія №8 провела онлайн-анкетування "Вплив реклами на формування громадської думки".
В опитуванні взяли участь 32 респонденти жіночої статі, більшість з яких (65,6%) віком 30-60 років, 18,8% - більше 60 років, 12,5% - 15-30 років та 3,1% - до 15 років.
Реклама привертає увагу опитуваних з різною частотою:
-
завжди на неї звертають увагу - 6,3 %,
-
ніколи не помічають її - 12,5%,
-
рідко трапляється - 21,9% респондентів,
-
інколи зосереджуються на рекламі - 59, 4%.
Практично завжди реклама перериває цікавий фільм або ж з'являється у стрічці новин соціальної мережі, рівень "роздратування" через це серед респондентів доволі високий. 68,8% опитуваних вказали, що таке явище дуже дратує. 21,9% - спокійно ставляться до подібного. Майже така ж кількість респондентів зазначила, що реклама їх не дратує та дає чудову можливість зробити паузу, аби відірватися від екрану.
Підтвердженням того, що люди вміють критично мислити, стали їхні відповіді на запитання про достовірність інформації у рекламі:
-
46,9% - не дуже довіряють,
-
28,1% респондентів виявили повну недовіру,
-
21,9% - проявили помірну довіру,
-
3,1% - довіряють інформації, котру вказують рекламодавці.
Доброю звісткою виявилося те, що при виборі товарів:
-
65,6% опитуваних керуються власною думкою,
-
21,9% - враховують поради друзів та близьких,
-
до порад продавців-консультантів дослухаються - 9,4%,
-
лише 3,1% опитуваних дотримуються вказівок експертів з реклами.
|